Mutimedia sound
AGH University of Science and Technology
- Docent
-
- Bartłomiej Borkowski
- Jacek Wierzbicki
- Finn T. Agerkvist
- Type
- Lecture
- Term
- winter semester
- Subject type
- Elective
- Study path
- Acoustic Engineering - MSc Course - Semester II
- Specialisation/branch
- Keywords
- 1. Kodeki audio, strumieniowe przesyłanie dźwięku
2. Architektura sprzętowo-programowa systemów przetwarzania dźwięku w komputerze
3. Karty dźwiękowe – parametry i konfiguracja
4. Osługa dźwięku w DirectX
5. Technologia ASIO i VST
6. Przegląd gier komputerowych
7. Dźwięk w programie GameMaker
8. Przestrzeń dźwiękowa w grach tworzonych w Unity 3D
9. Obsługa dźwięków za pomocą skryptów w Unity 3D
10. Programowe generowanie dźwięków
11. Perspektywy rozwoju użycia dźwięku w grach
12. Podział metod syntezy dźwięku, rys historyczny, sławne syntezatory analogowe
13. Synteza tablicowa, operowanie zarejestrowanymi próbkami dźwięków
14. Metody nieliniowe i inne: FM, kształtowanie fali, synteza granularna i in.
15. Modelowanie fizyczne
- Total ECTS credit
- 6.0
- Examination
- Language
- Webpage
- Last modified
- Nov. 30, 2024, 1:43 p.m.